Hungarians spend more in shopping malls
Data-based marketing consultancy Marketing Resolution and Westend have assessed people’s views on shopping malls and changes in their visitation and spending habits over the past year. The data shows that three out of five shoppers do not plan to change their shopping habits even after the COVID outbreak has subsided, while shopping centres are increasingly visited with more and more purpose and awareness.
Related news
Indotek Group has renovated another shopping center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >An unusual competition could create the shopping experience of the future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian investor sells retail park in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >