Hungarians spend more in shopping malls
Data-based marketing consultancy Marketing Resolution and Westend have assessed people’s views on shopping malls and changes in their visitation and spending habits over the past year. The data shows that three out of five shoppers do not plan to change their shopping habits even after the COVID outbreak has subsided, while shopping centres are increasingly visited with more and more purpose and awareness.
Related news
Indotek Group has renovated another shopping center
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >An unusual competition could create the shopping experience of the future
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian investor sells retail park in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Green Factory Completes Acquisition Of Eisberg Operations In CEE
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

