More than 73 million forints worth of donations made in Tesco stores
Within the framework of the Hungarian Interchurch Aid’s programme called ‘love.hunger’, last year Tesco workers and customers collected more than HUF 73 million, by buying more than 295,000 HUF 250 coupons displayed at the cash registers of Tesco stores. The campaign took place between 14 November and 31 December in 2016 and the money is used to help poor families.
Related news
Applications for Tesco’s program to support the future of local youth and communities have been extended until November 14th.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian Red Cross and PENNY Hungary launch a national fundraising campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Production has started at Magna’s new Vecsés plant – the investment will create hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

