More than 73 million forints worth of donations made in Tesco stores
Within the framework of the Hungarian Interchurch Aid’s programme called ‘love.hunger’, last year Tesco workers and customers collected more than HUF 73 million, by buying more than 295,000 HUF 250 coupons displayed at the cash registers of Tesco stores. The campaign took place between 14 November and 31 December in 2016 and the money is used to help poor families.
Related news
Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The winning projects of Tesco’s competition supporting children, young people and local communities can start with the start of school – nearly 2 million people voted for them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco’s food rescue heroes reduced the company’s food waste by 73%
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H was named the Green Large Company of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales in the Czech Republic increased by 2.5 percent in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The banking sector has reached a historic turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >