Szentkirályi nears ten billion
In 2014 Szentkirályi group realised HUF 9.6 billion in sales, performing almost 10 percent better than in 2013. The group’s market share grew to an all time high 20 percent in the mineral water category (in value). Export sales represented a HUF 1.4 billion value, up 17 percent from the base period. Pre-tax profits were 7 percent higher than in 2013.
Related news
The circle is closing: the proof is already in stores that the returned Szentkirályi bottles will become bottles again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One drop closer to health: this is how daily fluid replacement can be exciting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >5 tips to ensure that our children drink enough water in the hot weather
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

