Biedronka installs 15,000 self-service checkouts in Polish stores
Polish retailer Biedronka has installed 15,000 self-service checkouts in Poland, bringing the proportion of self-checkouts to 87% of the chain’s stores – there are now more than 3,000, with an average of 5 per store. A transaction at a self-service checkout takes about two minutes, which is significantly less than the time a customer spends at a traditional checkout.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
PepsiCo, Mars, ADM Team Up To Support Regenerative Agriculture In Poland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EDEKA Paschmann First German Retailer to Use Diebold Nixdorf’s AI-Powered Solution to Combat Shrink at Self-Checkout
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales growth accelerated in Poland in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >