Biedronka installs 15,000 self-service checkouts in Polish stores
Polish retailer Biedronka has installed 15,000 self-service checkouts in Poland, bringing the proportion of self-checkouts to 87% of the chain’s stores – there are now more than 3,000, with an average of 5 per store. A transaction at a self-service checkout takes about two minutes, which is significantly less than the time a customer spends at a traditional checkout.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
A new format for Slovakia: Biedronka blends food retail with drugstore assortment
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever to invest in food factory expansion in Poland
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JYSK installs new solar park in Poland – the Ecser center in Hungary is also becoming greener
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The kings of the New Year’s Eve list: hot dogs and champagne in abundance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The second big rush in department stores comes between the two holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A robot dog moved to Westend
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
