Originality matters to 7 from 10 Hungarians
Pilsner Urquell’s Great Originality Test has revealed that 68 percent of Hungarian consumers would choose the original brand instead of a copy. According to the representative survey, the majority of respondents want the real thing the most when it comes to buying drugs and food. The study also revealed that we associate original beer with the Czech Republic, and most people know that Pilsner Urquell is the original pilsner.
//
Related news
Bejgli in the basket: exploring Hungarian Christmas traditions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A third of Hungarians are still looking for ways to eat more healthily and only a quarter of them eat consciously
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >