Tízből hét magyarnak fontos az eredetiség
A magyar vásárlók 68%-a az eredeti márkát választaná az utánzat helyett – derült ki a Pilsner Urquell megbízásából készített Nagy Eredetiség Tesztből. A reprezentatív felmérésben a megkérdezettek többsége leginkább gyógyszerből és élelmiszerből ragaszkodik az eredeti termékekhez, de a ruhák és a műszaki cikkek esetében már kevésbé válogatós. A felmérésből az is kiderült, hogy az eredeti sört a csehekkel kapcsoljuk össze, a magyarokról pedig a paprika és a gulyás jutnak eszünkbe. A megkérdezettek többsége számára leginkább az íze tesz igazán egyedivé egy sört, de 42 százalékuk a változatlan receptet jelölte meg kritériumként. A válaszadók többsége tudta, hogy a Pilsner Urquell az eredeti pilsner sörmárka.
Március 2-án a világon először Magyarországon, majd azt követően Lengyelországban indult el az eredetiség jegyében a Pilsner Urquell új reklámkampánya.
//
Kapcsolódó cikkeink
Nehéz felmérni a vállalatok zöld törekvéseinek valós értékét
A piaci szereplők számára egyre fontosabbá válik, hogy elérjék a…
Tovább olvasom >Nyolcból egy 50 év feletti amerikainál mutatkoznak az egészségtelen ételektől való függőség jelei
Egy új felmérés szerint az idősebb amerikai fogyasztók jelentős része…
Tovább olvasom >Navigált vásárlások
Az év elején a Retail Dive felmérést végzett a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nincs még meg az Amazon a szupermarketek sikerreceptje
Egyelőre várat magára az Amazon sokak által rettegett sikere az…
Tovább olvasom >Hidrogénmeghajtású kamionokkal szállít a német REWE
A német REWE kiskereskedelmi vállalat a Köln-Langelasban található logisztikai központjából…
Tovább olvasom >Estée Lauder: csökkentik a profitot a magasabb költségek és a kínai fellendülés lassúsága
Az Estée Lauder Cos Inc. éves profitjának nagyobb mértékű csökkenését…
Tovább olvasom >