Johnnie Walker's “Do not drink if you drive” campaign is 10 years old
Johnnie Walker celebrates the tenth anniversary of its “Do not drink if you drive” initiative this year in Hungary. Until now, 25 thousand people have joined to the campaign on Facebook or personally.
The 2015 program is designed to reach further 10 thousand people to take a personal pledge that they never drink and drive. This year's campaign was launched by Jenson Button, McLaren Honda F1 Team driver ÉricBoullier, McLaren Honda’s race director and Zséda the campaign’s ambassador in Hungary.
One can joint to the Join the Pact initiative at the www.jointhepact.com website or at Johnnie Walker’s Facebook page.
Related news
Spirits maker Diageo to close Ontario bottling plant by February 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zséda filmed with Hélia-D
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >British spirits company Diageo’s quarterly revenue increased
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Egg market 2025: rising prices, declining production and new export opportunities
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Artificial meat: revolutionary innovation or uncertain future?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Greek investor received a red light: the future of Alföldi Tej is uncertain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >