Tíz éves a „Soha ne igyál, ha vezetsz” kampány Magyarországon
Idén ünnepli tizedik évfordulóját a Johnnie Walker „Soha ne igyál, ha vezetsz” kezdeményezése Magyarországon, melyhez eddig 25 ezren csatlakoztak személyesen vagy Facebookon. A program 2015-ös célja, hogy további 10 ezer ember tegyen személyes ígéretet arra, hogy soha nem iszik, ha vezet. A jubileum alkalmából az idei kampányt Jenson Button, a McLaren Honda Forma 1-es csapat pilótája, ÉricBoullier, a McLaren Honda versenyigazgatója és a kampány magyarországi nagykövete, Zséda indította el.
A program 2005-ös indulása óta a Johnnie Walker számos rendezvénnyel és kommunikációs kampánnyal hívta fel a figyelmet a kulturált alkoholfogyasztás és a józan járművezetés fontosságára Magyarországon: vízosztással egybekötött információs kampánnyal, sportautó kihelyezésével bevásárlóközpontokban, amit az arra járók aláírhattak, valamint a felelősségteljes alkoholfogyasztási nagykövete, Mika Häkkinen, volt Forma 1-es pilóta, majd Kevin Magnussen és Michelisz Norbert nagy tömegeket megmozgató részvételével. A program évek óta élvezi az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság támogatását.
A „Soha ne igyál, ha vezetsz” felhívás hazai jubileumának apropójából Jenson Button az eseményre a híres énekesnővel, Zsédával érkezett egy McLaren 650S Spider sportautóban. Zséda az ittas vezetés elleni küzdelem támogatójaként, a felelős alkoholfogyasztás nagyköveteként csatlakozott a kezdeményezéshez.
„A ’JointhePact’ program kiváló platform arra, hogy fogyasztók tízezreit érjük el egy egyszerű, de annál fontosabb üzenettel: „Soha ne igyál, ha vezetsz”. Mára az egyezményhez csatlakozók száma világszerte elérte a kétmilliót. Remélem az idei kampányunknak köszönhetően elérjük, hogy további tízezer magyar is elkötelezi magát emellett” – mondta JensonButton a kampánynyitó sajtótájékoztatón.
„Az ittas járművezetés Magyarországon is kiemelt közlekedésbiztonsági problémának számít. A jogszabályi változások, a célirányos rendőri ellenőrzések és a prevenciós tevékenységek hatására az elmúlt években javulás mutatható ki az ittasan okozott balesetek számában és összes baleseten belüli arányában. Az ittas járművezetők kiszűrése továbbra is prioritást élvez a közlekedésbiztonsági intézkedések sorában. Emellett a közlekedők megfelelő tájékoztatása, az alkoholfogyasztás veszélyeire történő figyelemfelhívás az ORFK-OBB közlekedésbiztonsági és kommunikációs kampánytevékenységének állandó elemét képezik” – hangsúlyozta dr. Halmosi Zsolt, rendőr vezérőrnagy, rendészeti főigazgató, országos rendőrfőkapitány-helyettes.
„Az ittas vezetésből származó balesetek száma sajnos még mindig magas. Biztos vagyok benne, hogy ez a kampány és Jenson Button személye hozzájárul ahhoz, hogy Magyarországon is minél többen gondolják úgy, csak felelősségteljesen ülnek az autóba és mennek az utakra. Fontosnak tartottam, hogy én is csatlakozzak a kampányhoz, mert minden megelőzött baleset megmentett emberéleteket jelenthet”- mondta el az esemény kapcsán Zsédenyi Adrienn (Zséda).
A Join the Pact felhívásához a kezdeményezés oldalán, a www.jointhepact.com weboldalon, vagy a Johnnie Walker Facebook oldalán lehet.
Kapcsolódó cikkeink
Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >Johnnie Walker Black Label Squid Game
Limitált szériás kivitel, a Squid Game című sorozat 2. évadának debütálásához…
Tovább olvasom >Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >Vállalkozásra szabott csarnokok segítik a KKV-k fejlődését és növekedését
A RaktárAD belga-magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező logisztikai fejlesztő új fejezetet…
Tovább olvasom >