Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a szeszesital-gyártó óriás, amely a vállalat luxusmárkáit hivatott összefogni.
Az új struktúra olyan ikonikus vagyonelemeket integrál egy portfólióba, mint a Brora és a Port Ellen, valamint a skót márka– és látogatóközpontokat, így például a Johnnie Walker Princes Street-et, mely három év alatt 141 országból több mint egymillió látogatót fogadott, továbbá a Justerini & Brooks luxusbor-üzletágat.
A Diageo Luxury Group felel a luxusstratégiák kidolgozásáért és azon márkák növekedésének felgyorsításáért, amelyek kiskereskedelmi ára 100 dollár (94 euró) vagy afölött van. A vállalat szerint ez az árkategória 2020 óta a leggyorsabban növekvő szegmens a nemzetközi szeszesital-piacon, amit olyan hosszú távú fogyasztói trendek támogatnak, mint például a fiatalabb generációk fokozódó érdeklődése a prémium termékek iránt.
A Diageo Luxury Group külön figyelmet szentel a világ kulcsfontosságú nagyvárosainak, a globális utazásoknak és Nagy-Britanniának, amely a skót whisky otthona.
Csak skót whiskyből a Diageo több mint 30 lepárlóüzemben érlelődő 10 millió hordóhoz fér hozzá, ami a Skóciában érő teljes készlet körülbelül felét teszi ki. Ezek között megtalálhatók olyan különlegességek, mint a Port Ellen és a Brora „szellemkészletei” is.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >