The Hungarian e-commerce market increased to tenfold in the past ten years
The Hungarian e-commerce market increased to tenfold in ten years, over 300 billion HUF last year – the Association of Electronic Trade Public Association (SzEK.org) reveals in its estimate based on the research of eNET.
According to their informations sent to MTI on Friday, the summary of the 2015 e-commerce data is still ongoing, but according to preliminary calculations professionals reported an increase.
Last year the average basket value of domestic purchases rose by more than 20 percent, compared to the previous year, and reached the amount exceeding 10 thousand HUF. (MTI)
Related news
Bol lets AI chatbot pick your Christmas gifts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Allegro has 4.2 million international customers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Last year, Black Friday brought more than 43 billion forints in turnover to Hungarian e-commerce in a single night.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More than 5 million forints donated as a result of the charity wine auction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian innovative egg products in Saudi Arabia?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Expert: hourly wages for seasonal jobs are 10-20% higher than for permanent jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

