The Hungarian e-commerce market increased to tenfold in the past ten years
The Hungarian e-commerce market increased to tenfold in ten years, over 300 billion HUF last year – the Association of Electronic Trade Public Association (SzEK.org) reveals in its estimate based on the research of eNET.
According to their informations sent to MTI on Friday, the summary of the 2015 e-commerce data is still ongoing, but according to preliminary calculations professionals reported an increase.
Last year the average basket value of domestic purchases rose by more than 20 percent, compared to the previous year, and reached the amount exceeding 10 thousand HUF. (MTI)
Related news
Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital commerce: slow and import-driven expansion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >EuroCommerce: ‘parcel tax should be EU-wide’
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is building on paprika: 10th place in Europe in fresh paprika exports, 5th in dried ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

