Reckitt Benckiser uses cleaning brands to enter into partnerships
Building on the strength of Lysol and Dettol brands, Reckitt Benckiser is seeking supply and sanitation deals with travel companies and hotels, as the coronavirus crisis makes hygiene a high priority. At the end of July Reckitt signed a deal with Delta Air Lines to provide its Lysol cleaning products for toilets and other high traffic areas. It has also secured long-term contracts with Avis Budget car rentals and Hilton Hotels.
Related news
The world’s best FMCG ads
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Air Wick, Calgon and Cillit Bang will also have a new owner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >30 éve számíthatunk a Reckitt márkáira Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MNB Director: The rate of price increases may decrease permanently to the central bank’s tolerance band at the beginning of 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >