Reckitt Benckiser uses cleaning brands to enter into partnerships
Building on the strength of Lysol and Dettol brands, Reckitt Benckiser is seeking supply and sanitation deals with travel companies and hotels, as the coronavirus crisis makes hygiene a high priority. At the end of July Reckitt signed a deal with Delta Air Lines to provide its Lysol cleaning products for toilets and other high traffic areas. It has also secured long-term contracts with Avis Budget car rentals and Hilton Hotels.
Related news
The world’s best FMCG ads
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Air Wick, Calgon and Cillit Bang will also have a new owner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >30 éve számíthatunk a Reckitt márkáira Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Retail sales also increased in July, although a decline is visible on a monthly basis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM is satisfied with the increase in retail turnover
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >