🎧 Hallgasd a cikket:
The film uses emotions and the dynamism projected by emotions to present Theodora mineral waters and the fact that they are an organic part of our everyday life, the best choice for all occasions and moments. Main message: Draw from Life!
Agency: McCann Erickson Budapest
Customer: Kékkúti Ásványvíz Zrt.
Product: Theodora ásványvizek
Apperance: RTL Klub, TV2, Viasat3, Filmplusz, Spektrum
Period: 16 April–31 May 2007
Related news
More related news >
Related news
8 years, 200,000 guest nights: ALDI Travel celebrates its anniversary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Food is everything to us” – says Tesco’s new campaign focusing on excellent ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Dietitians say it’s time to be more conscious about protein consumption
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >