Theodora ásványvizek
A film az érzelmeken és az érzelmek adta dinamikán keresztül mutatja be a Theodora ásványvizeket.A film az érzelmeken és az érzelmek adta dinamikán keresztül mutatja be a Theodora ásványvizeket, és azt, hogy a termék mindennapjaink szerves része, mely minden pillanatban, alkalomkor a legjobb választás. A fő üzenet: Meríts az életből!
Ügynökség: McCann Erickson Budapest
Megrendelő: Kékkúti Ásványvíz Zrt.
Termék: Theodora ásványvizek
Megjelenések: RTL Klub, TV2, Viasat3, Filmplusz, Spektrum
Időszak: 2007. április 16.–május 31.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >