Tesco and Nestlé team up to help Food Bank
Nestlé and Tesco’s joint autumn campaign collected HUF 11 million to support the work done by the Hungarian Food Bank Association. Between 1 and 14 October 2020 1 percent from the price of Nestlé products sold went to the charity and Tesco doubled this sum to help the Food Bank. From this money nearly 120,000 food parcels were made and distributed among people in need. //
Related news
Product recall at Nestlé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We took you on a flight! (Part 2)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé invests GBP 28m in British instant coffee factory
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The HORECA sector joins forces with Alimentaria+Hostelco to mark the future of hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Challenges of the retail sector: retail has become more crisis-resistant
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
