Tesco and Nestlé team up to help Food Bank
Nestlé and Tesco’s joint autumn campaign collected HUF 11 million to support the work done by the Hungarian Food Bank Association. Between 1 and 14 October 2020 1 percent from the price of Nestlé products sold went to the charity and Tesco doubled this sum to help the Food Bank. From this money nearly 120,000 food parcels were made and distributed among people in need. //
Related news
Nestlé leaves Dairy Methane Action Alliance – continues methane reduction on its own track
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarians say food waste is as big a problem as climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Agricultural tax cuts are coming, the government is taking new burdens off farmers’ shoulders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Farmers can continue to count on the government’s help in everything
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >