Tesco- és Nestlé összefogás az Élelmiszerbankért
Összesen 11 millió forinttal támogatta őszi akciójával Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank Egyesület munkáját. A jótékonysági akció keretében a Nestlé az október 1. és 14. között eladott Nestlé termékek értékének 1 százalékát ajánlotta fel jótékony célra, ennek értékét a Tesco megduplázta.
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület az összegből közel 120 ezer darab élelmiszercsomagot tud eljuttatni rászorulóknak. Az élelmiszercsomagokba az Élelmiszerbank élelmiszeripari partnerei által felajánlott, mentett élelmiszerek kerültek. Ezek jellemzően csomagoláshibás, szezonalitás miatt már nem eladható vagy raktáron maradt, lejárathoz közeli termékek, amelyek természetesen kiváló minőségűek, emberi fogyasztásra tökéletesen alkalmasak. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyarországon teszteli papíralapú csomagolását a Nestlé
2025-re a Nestlé csomagolóanyagainak 100%-a újrahasznosítható vagy újrafelhasználható lesz. Ennek…
Tovább olvasom >100 százalékban újrahasznosítható csomagolású termékkategóriát vezet be a Tesco
A Tesco sajátmárkás háztartási termékei ezentúl 100 százalékban újrahasznosítható csomagolásban…
Tovább olvasom >A Nestlé összes csomagolóanyaga újrahasznosítható lesz
A Nestlé csomagolóanyagainak 100 százaléka újrahasznosítható lesz 2025-re – közölte…
Tovább olvasom >További cikkeink
AM: több százmilliárd forint értékben jelennek meg pályázatok
A megújuló vidék, megújuló agrárium program történelmi mértékű fejlesztési lehetőséghez…
Tovább olvasom >Afrikai sertéspestis: Újabb 25 ezer állatot ölnek le Romániában
Újabb, csaknem 25 ezer sertés elpusztításáról döntöttek a romániai hatóságok,…
Tovább olvasom >Sajátmárka helyzetjelentés
A Saját Márkás Termékgyártók Szövetsége, a PLMA évkönyve 1998 óta…
Tovább olvasom >