Trademagazin > News and articles > Market News > Business leaders fear the use of humor in customer relationships, according to a survey
Business leaders fear the use of humor in customer relationships, according to a survey
🎧 Hallgasd a cikket:
While 91 percent of people like to have brands funny and 72 percent would choose a humorous brand over the competition, 95 percent of business leaders fear using humor in customer relationships, according to a survey.

Business leaders are wary of humor in customer relations
According to new research by Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) and five-time New York Times bestselling writer and podcaster Gretchen Rubin, people want brands to smile and make you laugh, yet business leaders are afraid to use humor. (MTI)
Related news
Temu and Shein’s European growth slows down
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
OKSZ: Margin stop is wrong
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New food certification for products free from ultra-processed ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sausages, salamis, tactics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
