New Zealand’s super-dairy
From the branded dairy products of the a2 Milk New Zealand company, already twice as more is consumed than the own-branded products of the chain of stores. The company’s value is close to 7 billion USD – origo wrote.
There is no lactose intolerance component in the company’s milk, so those people can consume it who have digestive or other complaints with drinking milk.
Meanwhile, Fonterra – the world’s largest milk exporter – concluded a distributing and licensing agreement with a2Milk. (origo)
Related news
Irish delicacy named world’s best unsalted butter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cottage cheese is back: the American dairy industry is booming again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fresh milk sales have turned into losses – GVH graph highlights
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Happy Meal rule after scandal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >