Tarol az új-zélandi szupertej

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 02. 22. 11:02

Az a2 Milk nevű új-zélandi vállalat márkajelzéssel ellátott tejtermékeiből már kétszer annyi fogy, mint az áruházak sajátmárkás áruiból, a cég értéke megközelíti a 7 milliárd dollárt – írja az origo.

A cég tejében nincs jelen a laktóz-intoleranciáért felelős összetevő, így azok is bátrabban fogyaszthatják, akiknek emésztési vagy egyéb panaszt okoz a tejivás.

Az értékesítési adatok és a vásárlók visszajelzései a vállalatot igazolták. Termékei olyan nagy sikert arattak – különösen azok között, akiknek valamilyen egészségügyi problémájuk jelentkezik a tejfogyasztás után -, hogy az eredmények az új-zélandi cégek elitjébe katapultálták a tejes startupot.

Időközben a Fonterra – a világ legnagyobb tejexportálója – disztribúciós és licensz megállapodást kötött az a2Milk-kel. (origo)

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink