SZTNH: Hungarians buy counterfeit branded clothes, perfumes and illegal software the most

Fake perfume is a good-selling product among Hungarian customers
According to a statement from the National Office of Intellectual Property (SZTNH), 58 percent of Hungarians say the counterfeit product is not as good as the original, yet 15 percent of the population bought counterfeit this year, primarily (72 percent) because of the lower price. (MTI)
Related news
Conscious choices instead of reactions: what matters to European consumers today
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >High school students are being taught about the risks of counterfeiting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The new publication of the Hungarian Institute of Industrial Economics, supporting SMEs, focuses on the circular economy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 4th Employer Branding: The new rhythm of employer branding
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New sustainability framework helps food supply chains
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary is building on paprika: 10th place in Europe in fresh paprika exports, 5th in dried ones
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

