Szombathely won the main prize of the joint action of MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. and METRO Kereskedelemi Kft.
Beszterczi Balázs, the operator of five retail outlets won the 450,000 HUF Mol-fuel card within the “Three of the Hungarian” prize winning games in the METRO network.
 
In the four-week joint action of MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. and METRO Kereskedelemi Kft., 11 companies participated with their products. In the prize winning game aimed at retailers, the manufacturers of the products experienced a substantial increase in sales of the products in the game, while the buyer retailers welcomed the many, guaranteed, valuable and optional prize supply.
Related news
Successful collective support for Hungarian products – Agora 11
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Waterfowl season begins: this is when most of the annual quantity of ducks and geese is sold.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends partnership with UEFA Women’s National Team until 2030
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					