Unusual taste combinations and innovative product ideas among the bests of the SPAR-Hungaricool product innovation competition
In a new initiative unique to the Hungarian retail industry, the supermarket chain, with the professional support of the Agricultural Marketing Center, sought out the best domestic food industry innovations from around the country.
At the September 28 final in Budapest, customers will be able to see the best products judged by the professional jury in domestic INTERSPAR stores next year. In view of the great success and the many excellent entries, the organizers plan to continue the competition.
Official website of the competition: http://www.hungaricool.hu/
Related news
Ultra-fresh and homemade: SPAR’s convenience product offering reaches a new level
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digitalization instead of paper: SPAR saves several tons of paper with solutions that match international trends
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >1,400 professionals are working behind the scenes of this weekend’s SPAR record marathon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SAP: A big leap in PwC’s enterprise resource planning
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adidas revenue up 3 percent in third quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
