Two iconic brands, Coca-Cola and OREO were building on each other’s strengths in a joint project this year, using each other’s names and flavours to create new, limited edition products by the end of the summer.

This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
As part of the initiative, the two companies launched Coca-Cola OREO Zero Sugar in the Hungarian market this summer. The project isn’t a one-way street, though, we just haven’t come across the other creation of the two American icons, Coca-Cola flavoured OREO. //
Related news
Finland’s Oddlygood buys British brand Rude Health
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >I am taking the restaurant home
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fruit syrups in the price storm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NKFH: air passengers received more than 15 million forints in compensation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The developer of the Hotel Petit Bois Füred won this year’s real estate development award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Szakmai innovációk és összefogás a vendéglátó-oktatásért – sikerrel zárult a VSZOE országos szakmai napja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
