Two iconic brands, Coca-Cola and OREO were building on each other’s strengths in a joint project this year, using each other’s names and flavours to create new, limited edition products by the end of the summer.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
As part of the initiative, the two companies launched Coca-Cola OREO Zero Sugar in the Hungarian market this summer. The project isn’t a one-way street, though, we just haven’t come across the other creation of the two American icons, Coca-Cola flavoured OREO. //
Related news
Finland’s Oddlygood buys British brand Rude Health
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >I am taking the restaurant home
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fruit syrups in the price storm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Favorable interest loans are now available for service providers in the tourism sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Tourism Summit, the international summit of the tourism industry, has begun in Budapest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A legkülönlegesebb tányér, amit valaha láttunk – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >