Two iconic brands, Coca-Cola and OREO were building on each other’s strengths in a joint project this year, using each other’s names and flavours to create new, limited edition products by the end of the summer.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/12-2025/01
As part of the initiative, the two companies launched Coca-Cola OREO Zero Sugar in the Hungarian market this summer. The project isn’t a one-way street, though, we just haven’t come across the other creation of the two American icons, Coca-Cola flavoured OREO. //
Related news
Finland’s Oddlygood buys British brand Rude Health
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >I am taking the restaurant home
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fruit syrups in the price storm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
With grandeur and focus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The eastern region of Lake Balaton has been expanded with another 110 km of cycling route
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourinform offices across the country are holding programs on the occasion of World Tourism Day
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >