Egymásra épít két ikonikus márka, a Coca-Cola és az OREO egy idei közös projektjükben: egymás nevét és ízét felhasználva készítettek nyár végére új – sajnos csak limitált – termékeket. Ezeket a kommunikációban Bestiesnek, azaz örök barátoknak nevezik, amelyek gyakran a legjobb tulajdonságaik kombinációjává válnak, így még jobbá teszik egymást. A kezdeményezés keretei között a két cég nyáron mutatta be a magyar piacon a Coca-Cola OREO Zero Sugart.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A szinergiák ilyen kihasználása önmagában is kreatív ötlet, de termékek ízesítése szokatlan, oda nem illő ízekkel mindemellett több aktuális trendhez is illik: szeszes italokat, fagylaltokat például egyre gyakrabban ízesítenek desszertek, sütemények ízével (és viszont).
Ez eddig a történet egyik fele. Ugyanis a projekt nem egyirányú, csak hát itthon nem találkoztunk a két amerikai ikon másik közös gyermekével, a Coca Colá-s OREO-val.
Pedig már az összetétele is érdekesen hangzik: a piros Golden OREO keksz és a kólasziruppal készült csokoládés keksz között egy réteg „Coca-Cola által inspirált ízű” pattogós cukorkás krém található.
Egyébként az OREO-nak az elmúlt évtizedben száznál is több fajta változata is készült, például 2018-ban készült Cherry Coke-os is.
A kampány során a két márka egyedi élményeket kínál: együttműködnek többek között a Spotify zenei streamingszolgáltatóval is, létrehozva a Bestie Mode digitális élményt, amellyel a barátok összehangolhatják zenei preferenciáikat, amit a márkatermékeken lévő kódok beszkennelésével érhetnek el. Készült közös merchandising termék is: fekete és fehér kapucnis pulóver. //
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Eventrend – megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa – kutatás és elemzés
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >