Advertisements are collected from garbage in a domestic advertising podcast
Kim Kardashian’s trash can, the Sziget commercial with Péter Janklovics, György Klapka and the gold, Kapa and Pepe, and Tibi Kasza’s car sticker are all discussed in the KreaTúra podcast. The broadcast examining trash advertisements is already the third episode of the broadcast launched by Hungarian advertising professionals for the profession and laymen.
While the origin and impact mechanism of trash are presented through Hungarian and foreign examples, its impact on culture and marketing communication is also analyzed.
The two presenters Pál Hegedűs and Péter Jacsó Tivadar search for the truth with different background knowledge and points of view and encourage the listener to think and raise new questions. They have been working in the communications sector for two decades. They discuss recurring questions in their area in a light tone, seasoned with examples in their monthly program.
Related news
(HU) Kautzky Szemők Adrienn: Vigyázzunk a sarlatánokkal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MediaMarkt’s new commercial focuses on a stress-free Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Experience, timing, awareness: a new travel logic is emerging towards 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Temu model is at a turning point: extra-cheap online imports may become more expensive from 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Even though the price of cocoa has halved, chocolate will not become cheaper
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
