Advertisements are collected from garbage in a domestic advertising podcast
Kim Kardashian’s trash can, the Sziget commercial with Péter Janklovics, György Klapka and the gold, Kapa and Pepe, and Tibi Kasza’s car sticker are all discussed in the KreaTúra podcast. The broadcast examining trash advertisements is already the third episode of the broadcast launched by Hungarian advertising professionals for the profession and laymen.
While the origin and impact mechanism of trash are presented through Hungarian and foreign examples, its impact on culture and marketing communication is also analyzed.
The two presenters Pál Hegedűs and Péter Jacsó Tivadar search for the truth with different background knowledge and points of view and encourage the listener to think and raise new questions. They have been working in the communications sector for two decades. They discuss recurring questions in their area in a light tone, seasoned with examples in their monthly program.
Related news
NKFH: every fourth advertisement is objectionable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Frankó Csuba Dea: Célom, hogy azt a jövőt építsük, amiben élni szeretnénk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Dr. Némedi Erzsébet: A boldogság a bélben lakik
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >