Advertisements are collected from garbage in a domestic advertising podcast
Kim Kardashian’s trash can, the Sziget commercial with Péter Janklovics, György Klapka and the gold, Kapa and Pepe, and Tibi Kasza’s car sticker are all discussed in the KreaTúra podcast. The broadcast examining trash advertisements is already the third episode of the broadcast launched by Hungarian advertising professionals for the profession and laymen.
While the origin and impact mechanism of trash are presented through Hungarian and foreign examples, its impact on culture and marketing communication is also analyzed.
The two presenters Pál Hegedűs and Péter Jacsó Tivadar search for the truth with different background knowledge and points of view and encourage the listener to think and raise new questions. They have been working in the communications sector for two decades. They discuss recurring questions in their area in a light tone, seasoned with examples in their monthly program.
Related news
(HU) Olyan MI kell, ami meg tud bennünket védeni – mondja a kibertitok jövőkutató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Wolf László: Egy bank mindig több lesz egy fintech cégnél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Dr. Szondy Máté: pszichológushiány van és egyre több a mentális probléma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visa launches new program to support the digitalization of Hungarian businesses
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
