Personal changes in the leadership of Nestlé Hungária
Szilva Mónika is now leading the Maggi brand, ie the Nestlé Food business. Her main task will be to further develop the business, finding answers to the challenges of changing dietary habits. The specialist will also continue to serve as Head of Nestlé Consumer Marketing, including media, digital communication, and consumer and shopper insight.
From 1 January 2019, Bálint Gergely is the Commercial Director of Nestlé Hungária. After 8 years of commercial experience with FMCG, he joined the Swiss Food Giant1s Confectionery Division in 2011 as Category Sales Manager.
Related news
Garden Gourmet Sensational Sausage Vegan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first students participating in dual vocational training at Nestlé Hungária’s training center in Szerencs have successfully graduated.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
MOL Fresh Corner turns 10 – from Olympic champions to Tankcsapda, everyone celebrates the country’s most popular hot dog
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >From Maklár to the stars: the journey of space chocolate
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl is organizing an exclusive customer party in one of its Budapest stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >