Personal changes in the leadership of Nestlé Hungária
Szilva Mónika is now leading the Maggi brand, ie the Nestlé Food business. Her main task will be to further develop the business, finding answers to the challenges of changing dietary habits. The specialist will also continue to serve as Head of Nestlé Consumer Marketing, including media, digital communication, and consumer and shopper insight.
From 1 January 2019, Bálint Gergely is the Commercial Director of Nestlé Hungária. After 8 years of commercial experience with FMCG, he joined the Swiss Food Giant1s Confectionery Division in 2011 as Category Sales Manager.
Related news
Robust change in the coffee category
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The first students participating in dual vocational training at Nestlé Hungária’s training center in Szerencs have successfully graduated.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Maggi Magic Asia stir-fried noodles made with fresh ingredients
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Tibor Kapu tasted the space-travel-inspired Kometini
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 15th anniversary Children of the Day competition ended with great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What does meat content mean in meat products?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >