Two thirds of the turnover of the accommodation market is already being made through online channels
The GKI Digital conducted a research among the domestic places of accommodation in April.
The research revealed that last year 68 percent of the domestic market were by online channels and the volume of the mediated accommodation fee was close to 30 billion HUF – piacesprofit.hu wrote. Among the domestic travelers, the most important domestic partner of accommodation are Szállás.hu and the maiUtazás.hu. (piacesprofit.hu)
Related news
Global front lines on the food essentials market: beyond bread
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change: a concern that is losing importance in the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Italian cuisine 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A celebration of flavours
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Kétdimenziós étterem – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >