Strong third quarter for Henkel
In the 3rd quarter of 2017 Henkel’s sales revenue augmented by 4.9 percent to EUR 4,981 million.
Organic growth was 3 percent, while adjusted operating profit (EBIT) rose by 7.1 percent to EUR 897 million. The organic sales growth was 4.9 percent in the Adhesive Technologies business area, it was 0.5 percent in Beauty Care and 1.8 percent in Laundry& Home Care. Henkel’s sales revenue was up 4.8 percent in Eastern Europe. //
Related news
Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever strengthened in both sales and price – exceeding analyst expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel and three of its brands are among Hungary’s leading Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Margin freeze: prices of hundreds of products have decreased, the government may expand the scope
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tourism: slightly deteriorating economy, but still the best among economic sectors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone economic activity strengthened minimally in August
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >