Carrefour launches its first AI-based solution in Spain
French retail chain Carrefour has chosen Spain to implement its first AI solution: the virtual assistant called AI.Carrefour is based on Gemini 2.0 technology and will initially support 3,000 employees.

AI.Carrefour virtual assistant is part of the company’s digital strategy to become a technology and data-driven retailer
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
The goal is to prepare employees for the digital transition and improve customer service. In the future the AI assistant will gradually incorporate features that can facilitate AI use at all levels of the company. //
Related news
You can cartelize with artificial intelligence, but it’s not worth it
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AI agents in hospitality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour prepares sale of Romanian branch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The success of Hungarian products in PENNY remains unbroken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >At Rossmann, the holiday is all about family – stores will be closed on December 24th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H: pension-focused influencer campaign receives international recognition
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
