South Korean cosmetics at Unilever
Unilever is to spend USD 2.7 billion on buying a South Korean cosmetics manufacturer, in order to stay the fourth biggest player in the skin care market. Carver Korea’s sales were worth USD 321 million last year. The value of the South Korean skin care market can reach USD 6.3 billion. 35 percent of Carver Korea products are sold in China.
Related news
The Magnum Ice Cream Company taps NotCo AI for product innovation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever strengthened in both sales and price – exceeding analyst expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Unilever sells Venezuela ice-cream arm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H Analyst Commentary: There is still room for expansion in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >34 Hungarian exhibitors participate in ANUGA in Cologne
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New Trappist regulation brings more uniform quality
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >