Beer Association: 2.4 percent less beer was sold in the first half of the year
Beer consumption decreased in Hungary in the first half of the year, according to the president of the Hungarian Brewers’ Association, mainly due to the cooler weather.
In the first half of the year, the domestic sales of the five largest producers (Borsodi, Dreher, Heineken, Carlsberg and Pécsi) decreased by 2.4 percent to 3051 thousand hectoliters, compared to last year, Kántor Sándor president of the Hungarian Brewers’ Association told MTI. (MTI)
Related news
Health-conscious consumers and comprehensive waste recycling – this is how Borsodi Brewery is shaping the market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carlsberg’s Rice-Sized Beer Bottle Packs A Responsible Punch
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Shared thinking, conscious renewal: the Hungarian retail real estate market has reached a turning point
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >There is still room for growth in Hungarian stores
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food allergy, food intolerance, cross-allergy: let’s put ourselves in the picture!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

