Beer Association: 2.4 percent less beer was sold in the first half of the year
Beer consumption decreased in Hungary in the first half of the year, according to the president of the Hungarian Brewers’ Association, mainly due to the cooler weather.
In the first half of the year, the domestic sales of the five largest producers (Borsodi, Dreher, Heineken, Carlsberg and Pécsi) decreased by 2.4 percent to 3051 thousand hectoliters, compared to last year, Kántor Sándor president of the Hungarian Brewers’ Association told MTI. (MTI)
Related news
The Kraft Beer Festival starts on Thursday in the Dürer Garden
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The team is back together: Borsodi is once again the official beer of the Hungarian men’s national football team
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Downtown Beer Festival has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainable gastronomy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >