Győr-based campaign to support the resumption of domestic hospitality
Within the framework of a special CSR campaign, Cseri Winery draws attention to supporting the resumption of Hungarian hospitality; Together with 6 key partners, they present a glass of Rose or Sauvignon Blanc to every guest ordering from the menu.
Div>
The campaign for 5 restaurants in Győr and 1 in Mosonmagyaróvár lasts until Sunday [/ caption]
Boosting à la carte orders plays a key role in the initiative, with all consumers joining the campaign providing a helping hand to gastronomy and hospitality, which has become one of the most vulnerable sectors in Hungary due to the coronavirus epidemic.
Related news
The winning projects of Tesco’s competition supporting children, young people and local communities can start with the start of school – nearly 2 million people voted for them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Hungary spent nearly 220 million forints on supporting social causes last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tesco publishes its Diversity, Equality and Inclusion Report
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Csodásmagyarország.hu has conducted a survey of the most beautiful viewpoints in Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Egy ravioli, amit látni kell – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Loading, Please Wait!
This may take a second or two.