Many festival goers let their uploaded amount to lose
The system called FestiPay ensures cashless payment, however, many festival goers do not spend the uploaded amount, nor do they arrange for a refund on the spot – Világgazdaság Online wrote.
Last year, the Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt. had more than 104 million HUF revenue from the remaining amounts on the cards – the company’s 2018 financial report announced. This item was generated by the FestiPay system, which, among other things, provides cash-free, integrated access-payment at the Sziget Festival, the VOLT Festival and the Balaton Sound. (vg.hu, Hecker Flórián)
Related news
Canceling the Sziget festival would cause serious economic losses – GDP could decrease by more than 30 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >62,700 purchases – all previous records broken at ALDI’s Sziget store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diageo is also present on Sziget and encourages responsible drinking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A new favorite is coming: the exciting collaboration between Gallio and Bamba Beef Burger
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mid-morning and afternoon snacks characterise Generations Y and Z
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >TECHXPO 2025: Budapest to host Central Europe’s largest innovation and technology summit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

