Many festival goers let their uploaded amount to lose
The system called FestiPay ensures cashless payment, however, many festival goers do not spend the uploaded amount, nor do they arrange for a refund on the spot – Világgazdaság Online wrote.
Last year, the Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt. had more than 104 million HUF revenue from the remaining amounts on the cards – the company’s 2018 financial report announced. This item was generated by the FestiPay system, which, among other things, provides cash-free, integrated access-payment at the Sziget Festival, the VOLT Festival and the Balaton Sound. (vg.hu, Hecker Flórián)
Related news
62,700 purchases – all previous records broken at ALDI’s Sziget store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diageo is also present on Sziget and encourages responsible drinking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian girl becomes the festival’s 11 millionth visitor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Consumer Protection Authority inspected beach buffets, festivals and ice cream parlors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Netrisk: average travel insurance premiums increased by 1.5 percent in the summer season
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Launch of the “Hotel of the Year 2025” Award – Celebrating Excellence in Hungarian Tourism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >