Many festival goers let their uploaded amount to lose
The system called FestiPay ensures cashless payment, however, many festival goers do not spend the uploaded amount, nor do they arrange for a refund on the spot – Világgazdaság Online wrote.
Last year, the Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt. had more than 104 million HUF revenue from the remaining amounts on the cards – the company’s 2018 financial report announced. This item was generated by the FestiPay system, which, among other things, provides cash-free, integrated access-payment at the Sziget Festival, the VOLT Festival and the Balaton Sound. (vg.hu, Hecker Flórián)
Related news
62,700 purchases – all previous records broken at ALDI’s Sziget store
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Diageo is also present on Sziget and encourages responsible drinking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian girl becomes the festival’s 11 millionth visitor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Visit Hungary: domestic tourist traffic exceeded 15 million people earlier than ever before
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Zala has been added to the premium domestic map – Zalakaros is already ahead of Eger and Debrecen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price-sensitive consumers, growing expectations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >