Corona Beer Teams Up With Snoop Dogg For ‘La Vida Más Fina’ Campaign
Constellation Brands has announced that it has launched its first campaign with rapper Snoop Dogg aimed at unifying the Corona family of brands.
‘La Vida Más Fina’ (the Fine Life) is an integrated marketing campaign that presents an evolved, more optimistic tone for the Corona beer brand.
The campaign will include 15- and 30-second television commercials, to be aired during the NBA playoffs and finals, as well as digital ads, dedicated GIPHY library and PR activities.
ESM
Related news
José Mourinho returns in the latest episode of Snickers’ iconic ‘You’re Not Yourself When You’re Hungry’ campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola and Disney teamed up for great success
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The personal loan market has soared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate change is redrawing the wine map of our country
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Visitors to IFA in Berlin can marvel at the AI developments that will determine the future of households this year.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >