Snack market: the Hungarians have turned towards Exotic flavors
Hungarians are not noshery people. Only slightly more than half of the population consumes the most popular types of snacks, the potato-chips and salty breadsticks.
The ratio of those who are crunching snacks daily is only half percent – the Világgazdaság Online describes the survey of the GfK Hungária Market Research Institute. According to the data of the Intersnack Magyarország Kft. (Chio) in the past one year, the domestic consumption of snacks is turning towards the exotic flavors and quality products, however the sales of the typically Hungarian product, the Ropi (salty breadsticks) may be in danger. (Világgazdaság Online)
Related news
Room fans, perfumes and pregnancy tests are also selling well at Wolton, a quarter of orders are no longer for hot meals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sometimes we have a main meal!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Intersnack Hungary Ltd. implemented a capacity expansion of 8 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NAK launches campaign on conscious meat consumption from Remény farm
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s not just Hungary that is having trouble with raspberries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The deer-rooing season has begun in Hungarian forests
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >