Smoothie-val buzdít az Edeka őssejt-adományozásra

By: Trademagazin editor Date: 2023. 10. 12. 11:30

A német Edeka a DKMS nonprofit szervezettel együttműködve dobta piacra limitált kiadású All in Fruits „Mund auf!” smoo­thie-ját, amellyel igyekszik minél többeket az őssejt-adományozásban való részvételre ösztönözni. Az Edeka minden egyes üveg eladásából 10 centet adományoz az adatbázisában jelenleg 11,5 millió donort nyilvántartó DKMS-nek, így hozzájárulva a donorregisztráció finanszírozásához.

A smoothie már kapható az Edeka, a Marktkauf és a Netto Marken-Discount üzletekben. A társadalmi felelősség ügyét mindig is szívén viselő kiskereskedő termékét gyümölcsös-fanyar jegyek, valamint a fügekaktusz és az Aronia bogyók savanykás-édes íze jellemzi.

Az Edeka a mindencsatornás promóción túl a terméket influenszerekkel való együttműködés útján is tervezi népszerűsíteni.

Related news