Smoothie-val buzdít az Edeka őssejt-adományozásra
A német Edeka a DKMS nonprofit szervezettel együttműködve dobta piacra limitált kiadású All in Fruits „Mund auf!” smoothie-ját, amellyel igyekszik minél többeket az őssejt-adományozásban való részvételre ösztönözni. Az Edeka minden egyes üveg eladásából 10 centet adományoz az adatbázisában jelenleg 11,5 millió donort nyilvántartó DKMS-nek, így hozzájárulva a donorregisztráció finanszírozásához.
A smoothie már kapható az Edeka, a Marktkauf és a Netto Marken-Discount üzletekben. A társadalmi felelősség ügyét mindig is szívén viselő kiskereskedő termékét gyümölcsös-fanyar jegyek, valamint a fügekaktusz és az Aronia bogyók savanykás-édes íze jellemzi.
Az Edeka a mindencsatornás promóción túl a terméket influenszerekkel való együttműködés útján is tervezi népszerűsíteni.
Related news
Aldi Süd Opens Mixed-Use Property Near Karlsruhe
Discounter Aldi Süd has developed a mixed-use property in Waldbronn…
Read more >Germany’s REWE to open a vegan store this spring
According to a report published on Plant Based News, REWE…
Read more >An all-around convincing performance by this year’s EuroCIS
This year’s EuroCIS – the leading trade fair for the…
Read more >Related news
BH AgrárTrend Index: the outlook for the Hungarian food industry has stabilized
The assessment of the situation of the actors of the…
Read more >GVH: The postponement of certain amendments to the Competition Act is justified
The Economic Competition Authority (GVH) agrees with the postponement of…
Read more >We can drink from these RevoCups this year
More than 400 works were submitted to the VÍZió graphics…
Read more >