Smoothie-val buzdít az Edeka őssejt-adományozásra
A német Edeka a DKMS nonprofit szervezettel együttműködve dobta piacra limitált kiadású All in Fruits „Mund auf!” smoothie-ját, amellyel igyekszik minél többeket az őssejt-adományozásban való részvételre ösztönözni. Az Edeka minden egyes üveg eladásából 10 centet adományoz az adatbázisában jelenleg 11,5 millió donort nyilvántartó DKMS-nek, így hozzájárulva a donorregisztráció finanszírozásához.
A smoothie már kapható az Edeka, a Marktkauf és a Netto Marken-Discount üzletekben. A társadalmi felelősség ügyét mindig is szívén viselő kiskereskedő termékét gyümölcsös-fanyar jegyek, valamint a fügekaktusz és az Aronia bogyók savanykás-édes íze jellemzi.
Az Edeka a mindencsatornás promóción túl a terméket influenszerekkel való együttműködés útján is tervezi népszerűsíteni.
Related news
Kaufland Installs Myflexbox Parcel Stations at 40 Locations Across Germany
Retail giant Kaufland has taken another step toward enhancing customer…
Read more >German business sentiment improved in August, ifo survey finds
Business sentiment in Germany improved more strongly than analysts had…
Read more >Rossmann launches wine in paper bottle
Rossmann has become the first major retailer in Germany to…
Read more >Related news
Mars achieves another 1.9% absolute greenhouse gas emission reduction
Mars Incorporated has published its 2024 Sustainable in a Generation…
Read more >These are the region’s favorite pastries: pizza minis, cheese scones, hot dogs
Among Hungarians, cheese scones are the hit among delicatessen buyers,…
Read more >Nineteen million forint fine, 308 kilograms of destroyed melons are the results of the NKFH inspection
The National Trade and Consumer Protection Authority (NKFH) has launched…
Read more >