Smoothie-val buzdít az Edeka őssejt-adományozásra
A német Edeka a DKMS nonprofit szervezettel együttműködve dobta piacra limitált kiadású All in Fruits „Mund auf!” smoothie-ját, amellyel igyekszik minél többeket az őssejt-adományozásban való részvételre ösztönözni. Az Edeka minden egyes üveg eladásából 10 centet adományoz az adatbázisában jelenleg 11,5 millió donort nyilvántartó DKMS-nek, így hozzájárulva a donorregisztráció finanszírozásához.
A smoothie már kapható az Edeka, a Marktkauf és a Netto Marken-Discount üzletekben. A társadalmi felelősség ügyét mindig is szívén viselő kiskereskedő termékét gyümölcsös-fanyar jegyek, valamint a fügekaktusz és az Aronia bogyók savanykás-édes íze jellemzi.
Az Edeka a mindencsatornás promóción túl a terméket influenszerekkel való együttműködés útján is tervezi népszerűsíteni.
Related news
Edeka launches new campaign to promote regional products
In Germany, Edeka has launched a new advertising campaign focusing…
Read more >Food offering is attracting more and more shoppers to drugstores in Germany
Buying groceries in drugstores continues to gain importance. According to…
Read more >GfK’s German consumer sentiment index for May improved
Instead of the deterioration expected by analysts, the German consumer…
Read more >Related news
Nestlé rolls out KitKat chocolate tablets in Romania
Nestlé has launched a new 99g KitKat chocolate tablet line…
Read more >North Macedonian Discounter Stokomak Expands To Serbia
North Macedonia’s hard discounter Stokomak has launched its first Serbian…
Read more >Barilla debuts Al Bronzo collection
Barilla has announced the return of its Al Bronzo pasta…
Read more >