Smoothie-val buzdít az Edeka őssejt-adományozásra
A német Edeka a DKMS nonprofit szervezettel együttműködve dobta piacra limitált kiadású All in Fruits „Mund auf!” smoothie-ját, amellyel igyekszik minél többeket az őssejt-adományozásban való részvételre ösztönözni. Az Edeka minden egyes üveg eladásából 10 centet adományoz az adatbázisában jelenleg 11,5 millió donort nyilvántartó DKMS-nek, így hozzájárulva a donorregisztráció finanszírozásához.
A smoothie már kapható az Edeka, a Marktkauf és a Netto Marken-Discount üzletekben. A társadalmi felelősség ügyét mindig is szívén viselő kiskereskedő termékét gyümölcsös-fanyar jegyek, valamint a fügekaktusz és az Aronia bogyók savanykás-édes íze jellemzi.
Az Edeka a mindencsatornás promóción túl a terméket influenszerekkel való együttműködés útján is tervezi népszerűsíteni.
Related news
Vegan barbecues will cost more in Germany this year
In Germany the price of vegan grilling products grew by…
Read more >German retail sales growth slowed more than expected in May
Retail sales in Germany slowed more than analysts had expected…
Read more >The price of strawberries has doubled in ten years
While in 2015, a kilogram of domestically grown strawberries in…
Read more >Related news
Extreme summer, record heat: this is how chain stores are reacting to the heat
Budapest has never experienced such a high temperature as this…
Read more >Draft decree on food vouchers for pensioners completed
The draft government decree on a 30,000-forint food voucher for…
Read more >K&H: Middle-aged people perceive inflation to be much more severe than the actual data shows
The inflation perception of middle-aged Hungarians continues to far exceed…
Read more >