Smoothie-val buzdít az Edeka őssejt-adományozásra
A német Edeka a DKMS nonprofit szervezettel együttműködve dobta piacra limitált kiadású All in Fruits „Mund auf!” smoothie-ját, amellyel igyekszik minél többeket az őssejt-adományozásban való részvételre ösztönözni. Az Edeka minden egyes üveg eladásából 10 centet adományoz az adatbázisában jelenleg 11,5 millió donort nyilvántartó DKMS-nek, így hozzájárulva a donorregisztráció finanszírozásához.
A smoothie már kapható az Edeka, a Marktkauf és a Netto Marken-Discount üzletekben. A társadalmi felelősség ügyét mindig is szívén viselő kiskereskedő termékét gyümölcsös-fanyar jegyek, valamint a fügekaktusz és az Aronia bogyók savanykás-édes íze jellemzi.
Az Edeka a mindencsatornás promóción túl a terméket influenszerekkel való együttműködés útján is tervezi népszerűsíteni.
Related news
Tante Enso community smart stores conquer rural Germany
Tante Enso is Germany’s most expansive smart store operator in…
Read more >Danone Restructures Production In Germany With Planned Closure Of Milk Factory
French dairy giant Danone has announced a restructuring of its…
Read more >Lidl and Eroski make life easier for households with price cuts
Lidl and Eroski have significantly reduced their prices in order…
Read more >Related news
Disrupted market, uncertain future – foot-and-mouth disease epidemic could have serious consequences
The outbreak of foot-and-mouth disease (FMD) in Hungary has triggered…
Read more >Could a volcano paralyze European tourism today?
Fifteen years after the 2010 eruption of the Icelandic volcano…
Read more >NMHH: November remains the strongest month in the advertising market
November is still the strongest month in the advertising market,…
Read more >