Shall we laugh or cry?
According to a US survey conducted last summer, carbonated soft drink consumption in bars and restaurants fell by 5 percent if compared with the previous period. Juice and smoothie sales decreased by 7 percent, but 8 percent more coffee specialities and 5 percent more bottled water were sold.
• In November six US companies announced that they would decrease the salt content of their products by 25 percent in 5 years. In December New York’s The Lion restaurant served USD 85 burgers topped with foie gras and doused in black truffle vinaigrette.
Related news
Related news
The developer of the Hotel Petit Bois Füred won this year’s real estate development award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Szakmai innovációk és összefogás a vendéglátó-oktatásért – sikerrel zárult a VSZOE országos szakmai napja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Dzseki, mint mértékegység – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
