Pingo Doce launches own online shopping platform
Portuguese supermarket chain Pingo Doce has launched its own online grocery platform in Lisbon and Porto, after ending a 7-year partnership with Glovo’s Mercadão. The new platform’s goal is to offer a complete brand experience, including in-store promotions and the integration of the O Meu Pingo Doce loyalty programme. Home delivery is carried out by a third party, focusing on same-day service.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
Covirán Upgrades Over 100 Stores In Spain And Portugal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Non-food discounters target Central Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rudolf Semsei: “Those guests are also regulars who come to us just once a year”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Lidl’s first mobile store in Hungary will open on October 17th
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The index of price increases perceived by the population remains high
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The latest VOSZ Barometer is out – Despite the macro numbers, VOSZ member companies are optimistic
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >