Pingo Doce launches own online shopping platform
Portuguese supermarket chain Pingo Doce has launched its own online grocery platform in Lisbon and Porto, after ending a 7-year partnership with Glovo’s Mercadão. The new platform’s goal is to offer a complete brand experience, including in-store promotions and the integration of the O Meu Pingo Doce loyalty programme. Home delivery is carried out by a third party, focusing on same-day service.
This article is available for reading in Trade magazin 2025/6-7.
Related news
Zalando launches in Portugal and introduces beauty in Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Covirán Upgrades Over 100 Stores In Spain And Portugal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Non-food discounters target Central Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
CDs and DVDs are experiencing a renaissance at Vatera, but second-hand LEGO is the real star of this Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Christmas tree shopping is also going digital: demand for online ordering is growing rapidly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM and VOSZ cooperation agreement for the security of digital commerce
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
