DIA Launches Private Label Ready-Made Meal Brand, ‘Al punto’
Spanish retailer DIA has launched a new range of private label, ready-made meals under the brand, Al punto.
The range offers around 30 high-quality recipes including almond gazpacho, teppanyaki gyozas, salmorejo, Spanish omelette, and ham croquettes, among others.
It also includes pre-cooked meals such as barbecue ribs and chicken thigh with potatoes.
The meals are sold in microwave- and oven-safe dishes for easy heating, DIA added.
ESM
Related news
DIA Launches New Pet Food Range Backed By Veterinarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIA Earmarks €125m To Upgrade In-Store Refrigeration Systems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIA To Open Stores At BP Service Stations In Spain
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >