DIA Launches Private Label Ready-Made Meal Brand, ‘Al punto’
Spanish retailer DIA has launched a new range of private label, ready-made meals under the brand, Al punto.
The range offers around 30 high-quality recipes including almond gazpacho, teppanyaki gyozas, salmorejo, Spanish omelette, and ham croquettes, among others.
It also includes pre-cooked meals such as barbecue ribs and chicken thigh with potatoes.
The meals are sold in microwave- and oven-safe dishes for easy heating, DIA added.
ESM
Related news
Save up to 4.5 hours of time per week with just one ready-made meal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIA Launches New Pet Food Range Backed By Veterinarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
EU tax on ultra-processed foods and alcoholic beverages could come – EU’s first cardiovascular action plan is being prepared
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We spend record amounts during Black Friday sales, wage transparency is more than compliance
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian food exports open up to the Baltics
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

