DIA Launches Private Label Ready-Made Meal Brand, ‘Al punto’
Spanish retailer DIA has launched a new range of private label, ready-made meals under the brand, Al punto.
The range offers around 30 high-quality recipes including almond gazpacho, teppanyaki gyozas, salmorejo, Spanish omelette, and ham croquettes, among others.
It also includes pre-cooked meals such as barbecue ribs and chicken thigh with potatoes.
The meals are sold in microwave- and oven-safe dishes for easy heating, DIA added.
ESM
Related news
Mercadona Extends Dominance In Spanish Grocery Sector
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIA Launches New Pet Food Range Backed By Veterinarians
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >DIA Earmarks €125m To Upgrade In-Store Refrigeration Systems
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >