Saját márkás készétel-brand a DIA-tól
Új, saját márkás készétel-brandet dobott piacra a DIA. A spanyol kiskereskedő új brandje az Al punto márka alatt fut majd.
A termékekhez receptek is tartoznak, köztük olyanok, mint a mandulás gazpacho, a salmorejo, a spanyol omlett, vagy a ham croquette. A választékban találhatunk olyan ételeket is, mint a barbecue-s borda, vagy a csirkecomb krumplival.
Az ételeket mikrosütő – és sütőbiztos tálakban vásárolhatjuk meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Üzleteinek több mint felét bezárja a DIA Brazíliában
A spanyol élelmiszer-kereskedelmi csoport, a DIA 343 üzletét és három…
Tovább olvasom >2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és…
Tovább olvasom >Bonduelle-újdonságok
A növekvő hüvelyes kategóriában a Bonduelle új szószos termékeket vezet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >