Saját márkás készétel-brand a DIA-tól
Új, saját márkás készétel-brandet dobott piacra a DIA. A spanyol kiskereskedő új brandje az Al punto márka alatt fut majd.

Csak megmelegíted és kész
A termékekhez receptek is tartoznak, köztük olyanok, mint a mandulás gazpacho, a salmorejo, a spanyol omlett, vagy a ham croquette. A választékban találhatunk olyan ételeket is, mint a barbecue-s borda, vagy a csirkecomb krumplival.
Az ételeket mikrosütő – és sütőbiztos tálakban vásárolhatjuk meg.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Egymillió új taggal bővült tavaly a DIA hűségprogramja
A spanyol DIA szupermarketlánc 2024-ben több mint egymillió új taggal…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Áprilisban enyhén nőtt a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Fejenként 62 kg ételt pazarolunk el évente
Egyre égetőbb problémát jelent az élelmiszer-hulladék és a túlfogyasztás: a…
Tovább olvasom >A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >