Kifli.hu does not plan to expand in the short term
“There are basically three factors that determine whether an online retail model can be operated cost-effectively. the size of the population, the second is the density of adresses, and the third is the disposable income,” – Makkay János, CEO of Kifli.hu told Pénzcentrum.
The specialist spoke among other things, about starting a startup; the raison d’être of the shop without a premise; why Hungarians hate home delivery fee; changes in shopping habits and the months of shock and soaring caused by the coronavirus.
The interview is available here .
Related news
Sweden to lower VAT on food
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The start of school brought the second strongest week in the history of Kifli.hu
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Palm trees grow under pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Jack Ma is back at the forefront of Alibaba – AI development could boost the company
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Fashion Show, unique color advice, sneaker design in the Allee autumn event offer
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >