Kifli.hu does not plan to expand in the short term
“There are basically three factors that determine whether an online retail model can be operated cost-effectively. the size of the population, the second is the density of adresses, and the third is the disposable income,” – Makkay János, CEO of Kifli.hu told Pénzcentrum.
The specialist spoke among other things, about starting a startup; the raison d’être of the shop without a premise; why Hungarians hate home delivery fee; changes in shopping habits and the months of shock and soaring caused by the coronavirus.
The interview is available here .
Related news
Kifli.hu launches a groundbreaking, entirely AI-powered Christmas campaign titled “Almost Missed Moments. But Not Now!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: Food industry sales prices increased by 5.4 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu’s hot drinks category exceeded 2024 sales throughout the year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Recent research: Hungarians believe these are essential parts of Christmas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl, Novartis and HungaroControl are also among the best places to work
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pál Győrfi also supported the initiative of the Private Business Chain and Kerekes Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

