Kifli.hu does not plan to expand in the short term
“There are basically three factors that determine whether an online retail model can be operated cost-effectively. the size of the population, the second is the density of adresses, and the third is the disposable income,” – Makkay János, CEO of Kifli.hu told Pénzcentrum.
The specialist spoke among other things, about starting a startup; the raison d’être of the shop without a premise; why Hungarians hate home delivery fee; changes in shopping habits and the months of shock and soaring caused by the coronavirus.
The interview is available here .
Related news
Kifli.hu customers spend more than 60,000 baskets on szaloncukor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Seamless online shopping with Kifli.hu even during the holidays
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Kifli.hu is expanding eastward
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Samsung washing machines receive carbon footprint reduction certification under the DUCD regulation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
