Rövid távra nem tervez bővülést a Kifli.hu
„Alapvetően három faktor határozza meg, hogy rentábilisan lehet-e működtetni egy online kiskereskedelmi modellt. Az egyik a populáció nagysága, a másik a címsűrűség, a harmadik pedig az elérhető jövedelem” – mondta el a Pénzcentrumnak adott interjújában Makkay János, a Kifli.hu vezérigazgatója.
A szakembert többek között a startup elindulásáról; az üzlet nélküli bolt létjogosultáságáról; a magyarok házhozszállítási díj iszonyáról; a vásárlási szokások megváltozásáról; a feje tetejére állított termékskáláról, valamint a koronavírus okozta sokk és szárnyalás hónapjairól kéerdezték.
Az interjú itt érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Várkonyi Balázs a hazai e-kereskedelem kihívásairól és jövőjéről beszélt
Az e-kereskedelem rohamos fejlődésével és a covid-járvány visszaszorulásával párhuzamosan a…
Tovább olvasom >Az EU megerősítette az élelmiszerek és az italok földrajzi árujelzői oltalmának szabályait
A Mezőgazdasági és Halászati Tanács keddi ülésén az uniós tagországok agárminiszterei…
Tovább olvasom >Heiszler Gabriella : Az online vásárlás növekedése potenciált rejt, de a friss áru házhozszállítása még kihívásokkal teli
Eseménydús éveken van túl a magyar kiskereskedelmi ágazat, s a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >