Rövid távra nem tervez bővülést a Kifli.hu
„Alapvetően három faktor határozza meg, hogy rentábilisan lehet-e működtetni egy online kiskereskedelmi modellt. Az egyik a populáció nagysága, a másik a címsűrűség, a harmadik pedig az elérhető jövedelem” – mondta el a Pénzcentrumnak adott interjújában Makkay János, a Kifli.hu vezérigazgatója.
A szakembert többek között a startup elindulásáról; az üzlet nélküli bolt létjogosultáságáról; a magyarok házhozszállítási díj iszonyáról; a vásárlási szokások megváltozásáról; a feje tetejére állított termékskáláról, valamint a koronavírus okozta sokk és szárnyalás hónapjairól kéerdezték.
Az interjú itt érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a bébiételek piacán: bemutatkozik a Kifli.hu Lambini BIO termékcsaládja
A Kifli.hu forradalmasítja a bébiételek piacát legújabb sajátmárkás termékével, a…
Tovább olvasom >Idén is megfizethető áron kaphatók a Szent István-nap termékei
Idén is megfizethető áron kaphatók a Szent István-nap termékei a…
Tovább olvasom >Sütve, főzve is ízletes a friss magyar csemegekukorica
A csemegekukorica a nyár egyik slágerzöldsége. Kevesen tudják azonban, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Frissíti gépjárműflottáját a Tesco
A Tesco ismét korszerűsíti a járműparkját. Az online vásárlások során…
Tovább olvasom >Panyi Miklós: a magyar borszakma képes sikerre vinni a magyar pezsgő ügyét
A magyar borszakma képes sikerre vinni a magyar pezsgő ügyét…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerség a környezettudatos repülésért
Az OTP Travel és a Lufthansa Légitársaság megállapodást kötött fenntartható…
Tovább olvasom >