Fenntarthatóság szimbóluma 2024
A Trade magazin újra versenyt hirdet – egy fenntarthatóbb jövőért!
Vajon mely termékek, szolgáltatások vagy vállalatok lehetnek 2024-ben a fenntarthatóság szimbólumai és kik lehetnek a fenntarthatóság nagykövetei?
Újdonság 2024-ben!
A CSR-kategóriában önállóan pályázhatnak az ilyen típusú fenntarthatósági programok és kerülnek önálló értékelésre!
Valamint átadásra kerül a MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíja!
Pályázat benyújtási határideje: 2024. június 10.
Szálljon versenybe Ön is:
- saját nevében, vagy kollégáját, ismerősét ajánlva, amennyiben másokhoz képest kiemelkedő tevékenységet hajtott végre a környezetterhelés csökkentése érdekében;
- ha olyan terméke, szolgáltatása, márkája van, amely részben vagy egészben dokumentáltan fenntartható, környezetkímélő;
- amennyiben az a vállalat, ahol Ön dolgozik, vállalásai során működésében vagy a gyártási folyamatában, az alkalmazott technológiában, különböző fejlesztések alkalmazásával kisebb karbonlábnyomot hagy, vagyis kevésbé terheli a környezetet,
- Olyan projektek esetében, amelyekben a CSR programok kerültek fókuszba, lehetőséget biztosítunk 2024-ben külön kategóriában is indulni a versenyen
hogy elnyerhesse a „Fenntarthatóság szimbóluma 2024” fenntarthatóság nagykövete, termék-, szolgáltatás, vállalat vagy CSR kategória díjas címet, a logó használatának jogát és a Trade magazin kommunikációs támogatását.
Pályázati kategóriák: személy; termék; szolgáltatás; vállalat; CSR
Pályázat tárgyának bevezetése, megjelenése: 2022. október 1. – 2023. december 31.
Pályázat benyújtási határideje: 2024. június 10.
Nevezési díj: 1.pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa
ÚJDONSÁG AZ IDEI VERSENYBEN A MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíja
A MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíja a Fenntarthatóság Szimbóluma 2024 sikeres pályázatai közül annak ítélhető oda, amelyet a pályázatok közül az alábbi szempontok alapján a legjobbnak ítélte a Tagozat tagjait képviselő szakmai Zsűri:
- Mennyire illeszkedik a projekthez kapcsolódó kommunikáció a márka ESG / zöld üzeneteihez
- Mennyire illeszkedik a márka általános, globális kommunikációjához
- Kampány összetettsége, integráltsága
- Milyen szinten jelenik meg a stratégiai gondolkodásmód (pl. célcsoport meghatározás, kutatták-e a témát előzetesen, …)
- Tartalmaz-e a kampány kreatív, out of the box ötletet, ami lehet akár pl. kreatív csatornaválasztás is
- Számszerűsíthető eredmények milyenek, milyen volt a kampány hatásfoka (marketingkommunikációs mérőszámok: elérés, honlaplátogatottság, médiamegjelenés, SM interakciók száma, …)
- Edukációs tartalom mennyire hangsúlyos a kampányban, vagy inkább kizárólag a márkáról szól
Amennyiben szeretne indulni a fenti különdíjért, úgy adja meg a fenti szempontoknak megfelelő információkat a projekthez kapcsolódó zöld-kommunikációs kampányt illetően!
Díjátadó: Business Days 2024 konferencián 2024. szeptemberben.
Pályázati adatlap
További információkért írjon nekünk e-mailt: marketing@trademagazin.hu
A Fenntarthatóság szimbóluma 2024 pályázat SZABÁLYZATA
A Fenntarthatóság szimbóluma 2024 pályázat ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA