Plenty of programmes by Shop! – POPAI this year
Marketing at Retail is facing a busy first quarter and lots of programmes in 2023, thanks to POPAI Hungary Association and parent organisation Shop! Association.
The challenges and changes in the world make these meetings and discussions even more important. After the conquest of online shopping during the pandemic, it now seems that consumers want the brick-and-mortar shopping experience too. //
This article is available for reading in Trade magazin 2023.2-3.
Related news
(HU) Shop! MarketPlace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where next for Student Design?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another “I love trade marketing” conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Spar expanded its store network with an investment of 1.7 billion forints
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HEINEKEN Hungária’s “Net Zero Production” carbon reduction program won an award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Freedom24 Analysis: Klarna and Revolut Put Europe Back in the Game
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >