Plenty of programmes by Shop! – POPAI this year
Marketing at Retail is facing a busy first quarter and lots of programmes in 2023, thanks to POPAI Hungary Association and parent organisation Shop! Association.

The challenges and changes in the world make these meetings and discussions even more important. After the conquest of online shopping during the pandemic, it now seems that consumers want the brick-and-mortar shopping experience too. //
This article is available for reading in Trade magazin 2023.2-3.
Related news
Shop! Ideation – conference and challenge
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Shop! MarketPlace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where next for Student Design?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The global climate crisis will become serious by 2025: never before have so many alarming signs pointed in one direction
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Investment dumping is coming in the food industry
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It turns out which online food ordering platform websites are the most sustainable
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
