Plenty of programmes by Shop! – POPAI this year
Marketing at Retail is facing a busy first quarter and lots of programmes in 2023, thanks to POPAI Hungary Association and parent organisation Shop! Association.

 
The challenges and changes in the world make these meetings and discussions even more important. After the conquest of online shopping during the pandemic, it now seems that consumers want the brick-and-mortar shopping experience too. //
This article is available for reading in Trade magazin 2023.2-3.
Related news
(HU) Shop! MarketPlace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Where next for Student Design?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Another “I love trade marketing” conference
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ is puzzled by the government’s decision
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: The Hungarian economy is still performing modestly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					
