Reacty Digital: E-Commerce Panorama 2021 – Infographic
Reacty Digital’s 2021 e-commerce research was central to how many years domestic online commerce has jumped. But equally important was the question of how durable changes in consumer habits are proving to be, such as how many people plan to return to in-store shopping. Surveys also show how the intensity of online purchases has increased, which has resulted in a decrease in basket value. Turnover still reached nearly 10 percent of the total domestic retail trade in 2020, and by 2025 it could exceed HUF 2,700 billion.
Related news
Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Morrisons launches ‘Morrisons Now’ for one-hour grocery delivery
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Why do we buy impulsively and what does this mean for webshops?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Wholesale 2025: growth under margin pressure
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cautious optimism
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to relieve autumn stress in the workplace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >