Reacty Digital: E-Commerce Panorama 2021 – Infographic
Reacty Digital’s 2021 e-commerce research was central to how many years domestic online commerce has jumped. But equally important was the question of how durable changes in consumer habits are proving to be, such as how many people plan to return to in-store shopping. Surveys also show how the intensity of online purchases has increased, which has resulted in a decrease in basket value. Turnover still reached nearly 10 percent of the total domestic retail trade in 2020, and by 2025 it could exceed HUF 2,700 billion.
Related news
Race against time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >JD.com’s attempt to enter the UK market fails
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Website speed, design, security key for online shoppers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Krisán resigns from the position of CEO of KAVOSZ Zrt.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >