Reacty Digital: E-kereskedelmi körkép 2021 – Infografika
A Reacty Digital 2021-es e-kereskedelmi kutatásaiban központi kérdést jelentett, hogy vajon hány évet ugrott előre a hazai online kereskedelem. De ugyanennyire fontos szakmai kérdésként merült fel, hogy milyen tartósnak bizonyulnak a fogyasztói szokások változásai, például mennyien terveznek visszatérni a bolti vásárláshoz. A felmérésekből az is látszik, miként nőtt az online vásárlások intenzitása, ami magával hozta a kosárérték csökkenését. A forgalom így is elérte a teljes hazai kiskereskedelem közel 10 százalékát 2020-ban, 2025-re pedig meghaladhatja akár a 2700 milliárd forintot is.
Kapcsolódó cikkeink
Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem
Forradalmasítja a vásárlást, nagyobb megtakarítást, kényelmet, személyre szabott ajánlatokat és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >