COVID-19 affected Henkel’s first quarter

Carsten Knobel
az igazgatóság elnöke
Henkel Csoport
Henkel’s results were influenced by the coronavirus pandemic in the 1st quarter of 2020. The group’s sales revenue dropped 0.8 percent to EUR 4.9 billion; organic sales were down 0.9 percent. Chairman of the board of directors Carsten Knobel told: the group is facing difficult challenges, but they managed to come up with a robust performance in the 1st quarter. Right now the health and safety of employees, customers and business partners is the main priority for the Henkel Group. //
Related news
Persil’s CSR campaign: the stain disappears, the help left a mark
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Farewell to the legendary Fa soap
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ’s commentary on the latest inflation data
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The government is extending the margin reduction to additional products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The growing trend has been broken: Hungarians plan to spend the same amount on Christmas this year as last year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >


