COVID-19 affected Henkel’s first quarter

Carsten Knobel
az igazgatóság elnöke
Henkel Csoport
Henkel’s results were influenced by the coronavirus pandemic in the 1st quarter of 2020. The group’s sales revenue dropped 0.8 percent to EUR 4.9 billion; organic sales were down 0.9 percent. Chairman of the board of directors Carsten Knobel told: the group is facing difficult challenges, but they managed to come up with a robust performance in the 1st quarter. Right now the health and safety of employees, customers and business partners is the main priority for the Henkel Group. //
Related news
Farewell to the legendary Fa soap
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Henkel and three of its brands are among Hungary’s leading Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Security remains the most important factor in online shopping
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Private Label Sales Rose By 11.6% In Sweden Last Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Tedi aims to open forty stores in Spain before May
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >