The culinary revolution continues with premium beers
This year, the Staropramen Taste Works campaign was launched, which aims to introduce the concept of beer gastronomy in Hungary. The success of the initiative was unthinkable a few years ago, but Hungary is now on the culinary map of Europe.
“The Hungarian culinary revolution can not be completed without the premium beers,” Ruip Balázs, Premium Brand Manager of the Borsodi Sörgyár Kft. said at the opening dinner of this year’s first Staropramen Taste Works campaign.
The Borsodi Brewery announces its adventurous campaign for the second time this year, to celebrate the results of the Hungarian culinary revolution.
Related news
Palóc soup is not palóc – this is how one of the iconic dishes of Hungarian gastronomy was born
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Cyberattack paralyzes Asahi’s production – rivals move immediately
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Oktoberfest 2025 in the legendary “capital” of Hungarian beer culture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Freedom24 Analysis: Klarna and Revolut Put Europe Back in the Game
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lufthansa Systems Hungária is 30 years old: the IT company now employs more than 800 people
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hydrogen could soon replace natural gas in brick production
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >