Trademagazin > News and articles > Market News > Pöttyös fans voted for the sour cherry-poppy seed Túró Rudi
Pöttyös fans voted for the sour cherry-poppy seed Túró Rudi
🎧 Hallgasd a cikket:
Pöttyös asked its 1 million Facebook followers to decide which formerly popular Túró Rudi flavours to bring back to store shelves. After more than 30,000 votes were cast in one week, the winner was sour cherry-poppy seed Túró Rudi. The product will return to shops in October. //
Tags: FrieslandCampina, Pöttyös
Related news
FrieslandCampina, Lidl, ReGeNL Team Up For Regenerative Agriculture Pilot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Doing good things and operating successfully
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chain Bridge Club October exclusive: Even with high purchasing power, there are challenges: an up-close view of the Belgian market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Business sentiment improved slightly in September in the euro area and the EU
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Our food waste has decreased by a third in the last 8 years
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >International butter prices fall – ALDI immediately cuts prices
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >