Auchan raised 21 million forints with plush beaver
The No. 2 Department of Pediatrics of the Semmelweis University buys life saving equipment from donation.
Exceeding expectations, Auchan raised a total of 21 million forints in a charity campaign with the help of its customers and staff to the No. 2 Department of Pediatrics of the Semmelweis University. The amount was used to purchase X-ray amplification equipment, which is a great help for life-saving interventions.
Related news
Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Digital advertising in a new era
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Young people, night shopping, average spending of 2,000 forints in two minutes – this is how Auchan GO was launched, which became the Automated Store of the Year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Autumn, harvest and wine fair at Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Research: How different generations view social labels
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR’s autumn-winter loyalty promotion starts with premium Zwilling kitchenware
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >